Projekt pn. „BLIŻEJ RODZINY I DZIECKA- WSPARCIE RODZIN PRZEŻYWAJĄCYCH PROBLEMY OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE ORAZ WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ – ETAP II”

 


RUSZA REKRUTACJA DO BEZPŁATNEGO UDZIAŁU W JEDNODNIOWYCH WYJAZDOWYCH WARSZTATACH INTEGRACYJNO-EDUKACYJNYCH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO DLA RODZIN ZASTĘPCZYCH Z POWIATU KRAPKOWICKIEGO
, W RAMACH PROJEKTU PARTNERSKIEGO „BLIŻEJ RODZINY I DZIECKA- WSPARCIE RODZIN PRZEŻYWAJĄCYCH PROBLEMY OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE ORAZ WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ – ETAP II”.

 

MIEJSCE: JURA PARK ORAZ PARK NAUKI I EWOLUCJI CZŁOWIEKA W KRASIEJOWIE, UL. 1 MAJA 10,46-040 KRASIEJÓW.

TERMIN: 04.10.2025 r. w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych (silnego wiatru, burz, opadów deszczu uniemożliwiających korzystanie w pełnym zakresie z wszystkich atrakcji parku rozrywki), termin warsztatów ulega zmianie na 11.10.2025 r lub 18.10.2025 r.

 

Kwalifikacja do Projektu będzie się odbywała zgodnie z regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w jednodniowych wyjazdowych warsztatach integracyjno-edukacyjnych na terenie województwa opolskiego dla rodzin zastępczych z powiatu krapkowickiego. 

Dokumenty rekrutacyjne:

  1. Formularz rekrutacyjny do Projektu.
  2. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  3. Ogólna klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
  4. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych dotyczących zdrowia – dotyczy osób z niepełnosprawnością.
  5. Kserokopia aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uczestnika projektu bądź opiekuna prawnego/faktycznego uczestnika projektu - jeśli dotyczy,
  6. Dokument potwierdzający niepełnosprawność sprzężoną potwierdzony za zgodność z oryginałem przez uczestnika projektu bądź opiekuna prawnego/faktycznego uczestnika projektu – jeśli dotyczy,
  7. Dokument potwierdzający miejsce zamieszkania i/lub pracy i/lub nauki na terenie wiejskim Powiatu Krapkowickiego, którym może być (jedna z możliwości do wyboru):
  1. informacja o zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy pobrana elektronicznie poprzez profil zaufany na stronie: www.gov.pl – dot. potwierdzenia zamieszkania na terenie wiejskim powiatu krapkowickiego,
  2. oświadczenie właściciela lub najemcy lokalu, który potwierdzi stały pobyt oraz kserokopia dokumentu potwierdzającego, że osoba podpisująca to oświadczenie jest jego właścicielem lub najemcą potwierdzona za zgodność z oryginałem przez właściciela lub najemcę – dot. potwierdzenia zamieszkania na terenie wiejskim powiatu krapkowickiego,
  3. kserokopia umowy o pracę lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uczestnika projektu – dot. potwierdzenia zatrudnienia na terenie wiejskim powiatu krapkowickiego,
  4. kserokopia zawartej umowy na media (np. prąd, gaz, woda, telefon, Internet, telewizja kablowa itp.) zawierająca adres zamieszkania potwierdzona za zgodność z oryginałem przez kandydata – dot. potwierdzenia zamieszkania na terenie wiejskim powiatu krapkowickiego,
  5. kserokopia ubezpieczenia z tytułu wykonywanej pracy potwierdzona za zgodność z oryginałem przez kandydata – dot. potwierdzenia zatrudnienia na terenie wiejskim powiatu krapkowickiego,
  6. potwierdzenie posiadania rachunku bankowego zawierającego adres – dot. potwierdzenia zamieszkania na terenie wiejskim powiatu krapkowickiego,
  7. kserokopia legitymacji szkolnej potwierdzona za zgodność z oryginałem przez kandydata albo jego opiekuna prawnego/faktycznego w przypadku kandydata niepełnoletniego,
  8. kserokopia orzeczenia o niepełnosprawności potwierdzona za zgodność z oryginałem przez kandydata albo jego opiekuna prawnego/faktycznego w przypadku kandydata niepełnoletniego,
  9. rodzinny wywiad środowiskowy przeprowadzony przez pracownika socjalnego,
  10. zaświadczenie o uczęszczaniu do szkoły na terenie powiatu krapkowickiego,
  11. zaświadczenie od organizatorów pieczy zastępczej (zbiorcze lub indywidualne) lub/i   bezpośrednio na podstawie zaświadczenia  prowadzących rodzinne domy dziecka lub/i rodziny zastępcze.

 

Informacji o rekrutacji do projektu udziela pracownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krapkowicach, Pani Ewa Kochanek, tel. Tel. 77 44 67 113, mail. e.kochanek@powiatkrapkowicki.pl oraz Pani Karolina Bordak, tel. Tel. 77 44 67 114, mail. k.bordak@powiatkrapkowicki.pl .

 

Informacji na temat Projektu udziela pracownik Wydziału Funduszy Europejskich i Krajowych Starostwa Powiatowego w Krapkowicach, Pani Aneta Mielczarczyk, tel. 77 40 74 342, mail. a.mielczarczyk@powiatkrapkowicki.pl.

Wzory dokumentów dostępne są również w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice – pokój nr 203.

Dokumenty należy sporządzić w języku polskim. Wypełnione dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie (w jednej kopercie dla całej rodziny zastępczej/rodzinnego domu dziecka) bezpośrednio w Starostwie Powiatowym w Krapkowicach ul. Kilińskiego 1, w Biurze Obsługi Klienta lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty, w terminie od 15 września 2025 r.  do 22 września 2025 r. do godz. 17.00 (w przypadku korespondencyjnego dostarczenia decyduje data i godzina wpływu do Starostwa Powiatowego w Krapkowicach).

Na kopercie należy umieścić napis: „Dokumenty rekrutacyjne do projektu pn. „Bliżej rodziny i dziecka- wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – etap II” – JEDNODNIOWE WYJAZDOWE WARSZTATY INTEGRACYJNO-EDUKACYJNE NA TERENIE WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO DLA RODZIN ZASTĘPCZYCH Z POWIATU KRAPKOWICKIEGO W ROKU 2025”.

Przyjęcie dokumentów nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się do udziału w Projekcie.

UWAGA! Kandydaci na uczestników projektu zobligowani są do zapoznania się z regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w jednodniowych wyjazdowych warsztatach integracyjno-edukacyjnych na terenie województwa opolskiego dla rodzin zastępczych z powiatu krapkowickiego oraz jego załącznikami.

Pełne informacje o projekcie dostępne pod linkiem:

https://powiatkrapkowicki.pl/informator-i-aktualnosci/realizowane-projekty/



Załączniki:
Regulamin
Zał. 1
Zał. 2
Zał. 3
Zał. 4